Zastosowanie
P³yn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia zalecany w skrajnie trudnych warunkach hamowania, szczególnie w sporcie wyczynowym. Mo¿e byæ stosowany we wszystkich typach uk³adów hamulcowych tarczowych i bêbnowych z wyj±tkiem tych, które wymagaj± stosowania p³ynów na bazie olejów mineralnych. Jest zbudowany na unikalnej formule silikonowych estrów, dziêki którym jest produktem o niespotykanie wysokich parametrach u¿ytkowych. Warto¶æ typowa temperatury zap³onu mokrego to ponad 270 stopni Celsjusza znacznie przewy¿sza wymagania normy DOT 4 w tym zakresie wynosz±ce 155 stopni, natomiast temperatura zap³onu suchego to ponad 320 stopni, co równie¿ jest parametrem daleko przewy¿szaj±cym wymagania.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
PARAMETR | METODA | JEDNOSTKA | WARTO¦Æ |
Temperatura wrzenia suchego | ASTM D1120 | ºC | 320 |
Temperatura wrzenia mokrego | SAE J1703 | ºC | 270 |
Lepko¶æ w temp. –40ºC | ASTM D445 | mm2/s | 1300 |
Lepko¶æ w temp. 100ºC | ASTM D445 | mm2/s | 3,5 |
Gêsto¶æ wzglêdna w 20ºC | IP 160 | g/ml | 1,066 |
Zawarto¶æ wody | ASTM D1123 | % wt | 0,15 |
Specyfikacje
SAE J 1703, FMVSS 116 DOT 3/DOT 4, ISO 4925 Class 4, JIS K2233
Dostêpne opakowania:
1 L