belka castrol

Castrol React SRF Racing

Zastosowanie

Płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia zalecany w skrajnie trudnych warunkach hamowania, szczególnie w sporcie wyczynowym. Może być stosowany we wszystkich typach układów hamulcowych tarczowych i bębnowych z wyjątkiem tych, które wymagają stosowania płynów na bazie olejów mineralnych. Jest zbudowany na unikalnej formule silikonowych estrów, dzięki którym jest produktem o niespotykanie wysokich parametrach użytkowych. Wartość typowa temperatury zapłonu mokrego to ponad 270 stopni Celsjusza znacznie przewyższa wymagania normy DOT 4 w tym zakresie wynoszące 155 stopni, natomiast temperatura zapłonu suchego to ponad 320 stopni, co również jest parametrem daleko przewyższającym wymagania.

Typowa charakterystyka fizykochemiczna

PARAMETR METODA JEDNOSTKA WARTOŚĆ
Temperatura wrzenia suchego ASTM D1120 ºC 320
Temperatura wrzenia mokrego SAE J1703 ºC 270
Lepkość w temp. –40ºC ASTM D445 mm2/s 1300
Lepkość w temp. 100ºC ASTM D445 mm2/s 3,5
Gęstość względna w 20ºC IP 160 g/ml 1,066
Zawartość wody ASTM D1123 % wt 0,15

Specyfikacje

SAE J 1703, FMVSS 116 DOT 3/DOT 4, ISO 4925 Class 4, JIS K2233

Dostępne opakowania:

1 L

na górę