Zastosowanie
P³yn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia zalecany w skrajnie trudnych warunkach hamowania, szczególnie w sporcie wyczynowym. Jest zbudowany na unikalnej formule silikonowych estrów, dziêki którym jest produktem o niespotykanie wysokich parametrach u¿ytkowych. Warto¶æ typowa temperatury zap³onu mokrego to ponad 270 stopni Celsjusza znacznie przewy¿sza wymagania normy DOT 4, w tym zakresie wynosz±ce 155 stopni, natomiast temperatura zap³onu suchego to ponad 320 stopni.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
| PARAMETR | Metoda | JEDNOSTKA | WARTO¦Æ |
| Temperatura wrzenia suchego | ASTM D1120 | ºC | 320 |
| Temperatura wrzenia mokrego | SAE J1703 | ºC | 270 |
| Lepko¶æ w temp. –40ºC | ASTM D445 | mm2/s | 1300 |
| Lepko¶æ w temp. 100ºC | ASTM D445 | mm2/s | 3,5 |
| Gêsto¶æ wzglêdna w 20ºC | IP 160 | g/ml | 1,066 |
| Zawarto¶æ wody | ASTM D1123 | % wt | 0,15 |
Dostêpne opakowania:
1 L