Zastosowanie
W pełni syntetyczny płyn do amortyzatorów motocyklowych zapewniający optymalną siłę tłumienia we wszelkiego typu zawieszeniach jednośladów szosowych i terenowych. Syntetyczna baza olejowa ze swoim naturalnie wysokim wskaźnikiem lepkości zapewnia idealną charakterystykę tłumienia oraz brak fadingu (zanikania) tłumienia w szerokim zakresie temperatur. Charakteryzuje się szybkim wydzielaniem powietrza i zachowaniem charakterystyki tłumienia nawet w najtrudniejszych warunkach pracy napotykanych w sporcie motocyklowym. Olej eliminuje występujące w układzie zawieszenia tarcie spoczynkowe, zapewniając jego płynną pracę od chwili rozpoczęcia jazdy. Chroni przed korozją.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
PARAMETR | Metoda | JEDNOSTKA | WARTOŚĆ |
Gęstość względna w temp. 15°C | ASTM D4052 | g/ml | 816 |
Lepkość w temp. 40°C | ASTM D445 | mm²/s | 16,5 |
Lepkość w temp. 100°C | ASTM D445 | mm²/s | 4 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D2270 | - | 150 |
Temperatura zapłonu, PMCC | ASTM D93 | °C | 190 |
Temperatura płynięcia | ASTM D97 | °C | -60 |
Kolor | Ocena wizualna | - | Jasny |
Dostępne opakowania:
0,5 L