Zastosowanie
Syntetyczny smar w aerozolu dostosowany do wysoko obci±¿onych uk³adów przeniesienia mocy. Odpowiedni dla uszczelnionych i nieuszczelnionych ³añcuchów zarówno do motocykli drogowych, jak równie¿ off-road typu O-ring, X-ring oraz Z-ring. Kiedy ¶rodek zostanie na³o¿ony, nale¿y zaczekaæ w zale¿no¶ci od temperatury zewnêtrznej oko³o 10-20 minut, aby pozwoliæ rozpuszczalnikom na odparowanie przed rozpoczêciem jazdy. Formuje trwa³y film, pó³suchy typ smaru z wyj±tkow± odporno¶ci± na rozrzucanie przez ³añcuch przy wysokich obrotach oraz wyp³ukiwaniem przez wodê.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
PARAMETR | JEDNOSTKA | WARTO¦Æ |
Gêsto¶æ w temp. 20ºC | kg/dm3 | 0,808 |
Temperatura zap³onu | °C | <0 |
Dostêpne opakowania:
0.4 L