Triumph Tiger 660 Rally mo¿e pojawiæ siê w tym roku. Brakuj±ce ogniwo w ofercie brytyjskiej marki
Triumph to marka, która ma logiczną i przemyślaną ofertę. W 2020 r. dołączyła do niej platforma 660 z modelem Trident. Później pojawił się Tiger 660 Sport, a w tym roku do salonów wjedzie Daytona 660. Czego jeszcze brakuje? Na przykład Tigera 660 Rally. Teraz pojawiły się plotki, że brakujące ogniwo zostanie uzupełnione.
Na fan page salonu Triumph z Mumbaju w serwisie Facebook pojawił się post, którego autorzy twierdzą, że brytyjski producent pracuje nad wersją Rally modelu Tiger 660. W poście czytamy, że istnieje spore prawdopodobieństwo pojawienia się motocykla już podczas tegorocznych targów EICMA. Choć nie jest to poparte żadnymi danymi homologacyjnymi lub zdjęciami szpiegowskimi, to jednocześnie nie ma powodów, żeby zignorować te pogłoski.
Ducati robi szkolenie otwarte dla wszystkich! Testy motocykli Ducati i trening pod okiem instruktorów
Trenuj kontrolę nad swoim motocyklem i testuj najnowsze modele Ducati. Prestiżowa impreza szkoleniowa po raz pierwszy organizowana jest w nowej formule. Nie musisz mieć motocykla Ducati, by wziąć udział w Ducati Riding Experience na torze w pobliżu Warszawy. Instruktorami będą członkowie renomowanej grupy Janusza Czai, czyli JC Group. Całodniowa impreza z testami nowych motocykli Ducati i wyżywieniem już lada moment:
Poznaj szczegóły i zapisz się >>Triumph Tiger 660 Sport to doskonała baza dla modelu Rally, który mógłby powalczyć z królową segmentu, którą jest oczywiście Yamaha Tenere 700. W stawce są jeszcze Suzuki V-Strom 800 DE, Aprilia Touareg 660 i Honda Transalp. W ofercie oczywiście jest Tiger 900 Rally, ale wersja 660 byłaby jeszcze lżejsza i zwinniejsza. Na razie pozostaje więc cierpliwie czekać.
Triumph Tiger 660 Sport jest napędzany silnikiem o pojemności 660 cm3, który ma trzy cylindry w rzędzie. Maksymalna moc wynosi 81 KM, więc na starcie byłby mocniejszy niż Tenere 700, ale wiadomo, że ten parametr jeszcze niczego nie definiuje. Na pokładzie są m.in. regulowane zawieszenie Showa, dwa tryby jazdy, ABS, kontrola trakcji i zintegrowane mocowania kufrów.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze